如常☆

别问,问就是铲兔屎

When the moon is gone.

月光消逝,

And we've reached our ends.

我们的气数已尽

I may fall.

我可能会失败

There's a moment that changes a life when.

有一刻尚能够改变命运,

We do something that no one else can.

只要我们另辟蹊径,

And the path that we've taken will lead us.

我们选择的道路会通向:

One final stand.

最后一战,

There's a moment we'll make a decision.

有一刻我们会下定决心,

Not to cower and crash on the ground

不再畏缩不再崩溃.

The moment we face our worst demons.

当面对最凶残的恶魔时

Our courage found.

我们找回了勇气,

When we stand with friends.

当我们与朋友并肩作战,

And we won't retreat.

我们不会后退,

As we stare down death.

只要逼视着死亡,

Then the taste is sweet.

死亡也很美味,

I may fall.

我可能会失败,

But not like this it won't be by your hand.

但不像这样:败于你之手

I may fall.

我可能会失败

Not this place,not today.

但不在此地;不是今天

I may fall.

我可能会失败,

Bring it all, it's not enough to take me down.

放马过来,让我倒下还远远不够。

评论(2)

热度(33)

  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据